MT

when I finally say fuck dating or talking to anyone then people come out the woodworks and just annoy my life

lol go away

posted il y a 7 heures with 1 note

if its one thing I need people to know is I’m not an after thought…

so yeah…

Afficher davantage

cuntyhunty-y:

gyenyame:

senorhoudini:

bobby brown turnt to the max.

bobby gotta chill

Lmao this nigga on a Molly

lmfao

cuntyhunty-y:

gyenyame:

senorhoudini:

bobby brown turnt to the max.

bobby gotta chill

Lmao this nigga on a Molly

lmfao

Really wish I was in nyc right now…
I need those warm fuzzy ny vibes that take me back to child hood

allinhibitionslost:

pastelmorgue:

thirliewhirl:

girls, who were bullied most of their life and gain confidence at one point, should be feared most because they dont take anyone’s shit no longer and they will destroy you if you think otherwise

WASSUP

deadass.

my life

bearfluff:

i can’t wait until october when there’s no sun outside and everything is cute colors and it’s cold and there are terrible horror movies on tv, my power is at its peak then

Yes and my bday is in october

pyrrhics:

6 2k14 selfies by nobodyleave
tag: beibadgirl, snailsecks, obscurus-nox, witnesstheabsurd, hanthelion, chennyjoi, vomitus-creeper, arabellesicardi

Okat guys, thats its. Its over everyone go home

rlly wanna get my nails done and buy new make up

posted il y a 1 jour with 3 notes
plainolkya:

Skin tone like Hershey, body lawd have mercy 🙏

plainolkya:

Skin tone like Hershey, body lawd have mercy 🙏

posted il y a 1 jour with 4 notes
via